Uppdatering, nyheter i massor!

Goddag!

Sådärja, nu har vi långhelgsledigt, det är Labour Day imorgon, så ingen skola, inget jobb. Jag har jobbat massa skift i veckan också, så även söndag helledigt. Jag har legat vid poolen en stund (älskar att det bara tar ca 30 min i solen för att få en extra bränna). Igår spenderade jag på min kompis Eric's båt på floden och njöt i fulla drag.
Terminen har varit tung, och nu kom en chans till vila. Det är nu 4 veckor kvar av terminen, sen en vecka plugg inför tentor och sen HEM! Jag har bokat flyg hem, landar 14e juni. Snart snart snart!!!

Så vi hade ju lov en vecka för en veckas sen. Mestadels gick tiden till att plugga för en tenta jag hade i förra veckan. Men jag fick besök från Sverige! En gammal gymnasiekompis med 3 kompisar kom förbi i två dagar. Vi sightseeade lite, jag tog dem till Billabong Sanctuary och sen blev det en skön kväll på stan!

Jag är så taggad på att klara av denna termin nu och komma hem till svensk sommar! =)


Party med Anders


Jag, Amanda, Laura och alla svenska pojkar


Meghan chillar i båten


Precis som jag =)

Nu ska jag nog faktiskt plugga lite ändå..

Kram på er!!
Andrea

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad trevlig blogg :) . jag funderar på att bli veterinär så det är kul att läsa

2010-05-11 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0