Lange sen..

Hej hej!
Jag ar hemskt ledsen att jag inte uppdaterat pa lange.
Sydafrika var underbart!! Bilder finns pa fejjan,
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150300200840379.376385.626680378&l=4f7a94c8d0&type=1


Sen har jag antligen lyckats lagga upp en video fran hajdykningen



Mamma och pappa ar har!! Underbart roligt. Jag har for tillfallet svart att hitta kamera sladden, sa inga bilder pa datorn an, men snart snart!! Och da kommer bilder fran Longreach ocksa, vi har varit ute i Outback:en med klassen och lart oss om far...

Ta hand om er, jag ska dyka ner i bockerna..

Kram!
A

Kommentarer
Postat av: katarina

hej! vilken härlig blogg du har och vilket äventyr!!

jag pluggar till veterinär i polen.

skulle gärna vilja fråga lite saker om utbildningen osv, så om du har tid får du jättegärna adda mig på fb: Katarina Karanatsiou

2011-08-03 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0