Då var man 25!

Hej hej!
I lördags var det min födelsedag och det har varit festligheter i dagarna tre!

I fredags spelade vi Laser Tag!



Nell & Shaun gillar att kriga!


Bronwyn & Josh


Wohoo =)



På lördag morgon blev jag överaskad av fina Matt som tog mig till Magnetic Island där han hade bokat ett fint rum :) Resten av dagen spenderade vi i vår coola barbiebil och på stranded och vid poolen RELAX :)




Matt hade packat ner svenska cider i väskan! :) Gott med pommes sådär en solig eftermiddag i troperna :)


Cool bil!


Cruisin' along



På söndagen var det god frulle på hotellet..


För sen var det dags för JETSKI!!! jag har aldrig åkt jetski så Matt helt sonika arrangerade så det skulle få bli gjort!


Rätt lite taggad!


!!!


så himla kul!!




Jag ramlade av när Matt körde..


..till hans stora glädje


Men vi är vänner ändå!


Magnetic Island är fint!

Nu är det måndag igen och tillbaks till verkligheten, mindre än två veckor till första tentan. bara att sätta igång!


KRAM PÅ ER ALLA och tack för alla grattishälsningar!!
Andrea.... nu 25

Kommentarer
Postat av: hanna

åh vad mycket kul ni gör! jag ääälskar barbie-bilen!! när åker du till sverige? ska bli så kul att träffas i jul! puss på dig finaste!

2011-11-18 @ 10:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0