Oktober. Finaste månaden tycker jag- rosa och födelsedagar!

Hej

Jag vill pusha för cancerfonden såhär i rosa oktobertider! www.cancerfonden.se gå in och ge ett bidrag om du har möjlighet. Hatten av för min fina kusin Ida som tacklat sig igenom sin sjukdom, hennes blogg är här för den som är intresserad, hennes blogg är mycket flashigare än mig... :P
http://mittfjardeliv99.blogspot.com/ en tjej som ger inspiration helt enkelt!!



Oktober är min favoritmånad, inte bara för att jag fyller år den månaden (ganska stor del därför...) men mycket roligt händer då! Många fyller år, Farfar fyllde år då, Hannas lilla fina Leila också, Ida, Jenny.. jaa flera stycken :) Nu vankas det ju en till bebis i familjen dessutom Leila ska bli stora syster!!
Vanligtvis lunkar man ju in i höstmörkret vid den här tiden, fram med mössa kanske, snygga höststövlar..Hästarna är leriga och det är lite blåsigt. MEN här i Townsville blir det varmare och varmare, runt 30 grader nu på dagarna.. varmt och svettigt. Mycket i skolan nu också. Tre veckor kvar på terminen..gah tiden går fort!

Nu ska jag plugga vidare, men glöm inte att skänka en slant till Cancerfonden!

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0