Sista veckan! OBS! Ormrädda bör vara beredda! :)

Idag börjar sista skolveckan, förutom två dagar nästa vecka. Plugg plugg plugg, tentor kommer snart!

veckan som gått:


Vi fick lära oss att trimma koklövar


Tillochmed med elektriska verktyg!

I helgen åkte vi till Bowen igen för att fånga sköldpaddor igen! Mycket spännande!


Hela teamet igång!




Blodprover


Den största vi fick var 108cm lång!

Igår bjöd Amelia på brunch :) Mimosas sitter fint en solig söndagförmiddag :)



Igår morse var jag på skolan och jobbade som vanligt. I labbdjursrummet där jag fyller på mat och vatten fick jag en trevlig överaskning...


Under natten hade en orm tagit sig in i mushuset och in i en av burarna. Tyvärr hade han ätit ett par ungar och dödat mamma mus. Dock fick jag äran att rädda 4 små livrädda musungar! Actionfyllda dagar varje dag!

Nu ska jag skriva färdigt ett arbete som legat och dragit sig i veckor nu, dags att ta tag i det innan jobb ikväll!


Kram på er alla!
Andrea

Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppsan! Vad var det för någon orm? :)

2011-10-25 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0