Snart terminslut

Hej!!
Tiden går så fort jag hinner knapp med! Nu är vi i vecka 12 av 14 i skolan. Sista veckan är bara två dagar dock, så jaa.. typ två veckor bara! Sen tentaplugg (panik) i två veckor innan tentorna.
Hem till Sverige: 1a dec. Innan dess blir det roadtrip med Matt till Brisbane med stopp längs kusten för sol&bad&snorkel&relax!! Sedan flyger vi till Melbourne för några dagar (hälsa på Matts familj) sen hem!

Lite bilder från seaste tiden:


Jag och Matt blev lite inparkerade en dag i skolan.. Så Wade (i bakgrunden) och några till, tog saken i egna händer...


..Sådär lyft killar lyft!! Matt kunde sen köra ut bilen utan problem!


Som vanligt på helgerna är det djurarbete som gäller- matt är snäll och matar hungriga får!


Det finns en cola med mitt namn!!!


Oss på vår etik presentation


Man kan dricka cola med mamma också!!

Häromdagen hade Jessica sin 21 års fest!!


Alla veterinärer!!

Nu ska vi gå på bio

Kram!
A

Kommentarer
Postat av: malin

Kommer du till Edsbyn nåt? Jag är ju borta hela december fram till jul, tror att din "kalv" ska dräktighetsundersökas idag, Stina och Mattias håller på med det just nu faktiskt..vore roligt om du kom förbi om du har vägarna förbi!

2011-10-18 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0