Tentan klar!

Hej! Nu är mardrömstentan avklarad! Jag hoppas att jag gjorde ok ifrån mig, resultaten kommer om några veckor.

Nu väntar veckor med föreläsningar till 18 varje dag fram till en veckas lov om ett par veckor! Ska bli skönt med lite ledigt.

Annars lunkar det på som vanligt, vädret börjar bli fint, regnet verkar ha lugnat sig!

Grisarna på skolan är skitsöta! Tur att man har stövlar med stålhätta- dom gillar att tugga på grejer!

Vi har haft en lektion i artificiell insemination på hästar- på bilden ser ni min kompis Abby i action med hingsten Bruce som delar med sig av sina kroppsvätskor..

Häromdagen hittade vi svenska köttbullar!! :)

Kram kram

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha, obetalbart. Hjälmar och skyddsväst vid inseminations-proceduren!!

2012-04-05 @ 07:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0