God Jul, God Fortsattning och Gott Nytt Ar!

Hej!!
 
Sista veckan i Melbourne ineeholl praktik pa Yarra Ranges Animal Hospital
 
 
Skoldpaddan hamtade sig fint! Han fick flytta till en mysig tradgard med damm och andra skoldpaddor
 
Jag fick traffa fina djur, den h'r var min favvo..
 
Har ar jag och Caitlin och Jess, skoterska och veterinar pa kliniken- tack for en fin tid!
 
Jag och Matt akte och klattrade vagg med Caitlin och hennes kille som avslutning i Melbourne for denna gang
 
Matt anda uppe pa toppen!
 
 
 
Jag kunde ocksa!
 
Jag och Matt var ju pa IKEA, da kopte vi en adventstjarna att hanga i Redgewells fonster!
 
En kvall var vi pa grillkvall hos Matts syrra Lauren och hennes kille Dan
 
Pa vagen hem pa flyget, ja da, tro det eller ej, sprang jag pa Danilo IGEN!!! Vad ar oddsen??
Inte san snygg bild, vi var latt jetlaggade, men kul anda! haha
 
Nu nar jag varit hemma i nagra veckor har jag jobbat pa vasby!
Blandannat sa fick vi valpar en dag! En annan dag blev det manga kattkastrationer, och en gris traffade vi ocksa!
 
 
 
 
 
Jag och mamma gick pa massa i adventstid for att se fina Frida predika och onska oss en God Jul!
 
Sen har det ju varit julafton! Jag borjade morgonen med att ata julfrukost i stallet och sen rida ut med alla finisar i stallet.
     
Lite suddigt :)
 
Sen blev det firande hemma, Ida (Oscars fina tjej) delade ut klappar!
 
Pappa fick fin hatt i julklapp!! Riktig Aussie outback hatt
 
 
Missy fick margben!
 
Fick fin julgransgrej fran Matts mamma, sa han fick vara med pa var jul :)
 
Nu ar det ju Nyarshelg. Vi ar i Ytterhogdal och njuter av landets lugn. Kul att mysa med familjen
 
Idag akte vi brada i Vemdalen!!! Kul!!
 
 
 
 
 
Imorgon ar det Nyarsafton och Pappas fodelsedag!!
Snart update igen!
 
Tack och Hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0