Oj oj vilket jullov!

Hej och God Fortsättning!!

Tiden går så fort. Nu har jag varit hemma i mer än en månad och på onsdag är det dags för Australien igen.
Mesta tiden har spenderats på Väsby Djursjukhus där jag har jobbat och praktiserat.


Glad Lucia från mig, Maria och Therese!


Det blev flera Atroskopi operationer med Ash som jag fick assistera


Vi jobbade hårt!


Jag fick sätta mitt första drän! Jag har också kastrerat flera katter och även fått prova på min första svans amputation. Väldigt spännande!!


Jag och Hamberg åkte till Överby Ridskola (www.ohf.se) på lucia!

Fint luciatåg i ridhuset!


Stallet är nybyggt och snyggt!

Det blev en tripp till Farmor i Hälsingland, äntligen lite snö!




Drog till Ida i Älvarlebyoch bubblade och drack bubbel!!



Vi åt köttbullar på IKEA i Gävle!


Sen har det ju varit jul, den firades med Hertzbergarna och Sahlmans i Borås!


Massa paket!


Alla framför Kalle!


Lilla Leila gillar't!

På Juldagen blev det kalajs på Café Opera med favvopolarna!


Helena och Clara var glada!

Nyår var hos Clara och Simon!!! Här är jag och några av de finaste brudarna!



Jag och Värdinnan!

En kväll blev det catch up med fina flickorna från kyrkan- kul att minnas massa roligheter och uppdateras på allas olika upptåg!



Jag, Ida och Karin går alltid på Mongolian BBQ på Sveavägen i Stockholm! Yummy!!


Jag fick fina blommor av Matt! :)


Igårkväll blev det utgång på Ambassadeur i Stockholm för att fira vår fina vän Gregers födelsedag!


GRATTIS!!


Idag var sista dagen alla tre barnen Hertzberg var hemma i Sollentuna. Johannes åker tillbaka till the US of A imorrn, så imorse blev det brunch!!!


Äggröra, fattiga riddare, bacon, american pancakes, croissants, juice.... helt underbart!!! :)

Nu är det dags att börja packa!

Kram på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0