Tiden går så fort..

Nu har jag redan varit i Townsville i nästan två veckor! Terminen har satt igång med kanonfart, tenta nästa vecka redan!

Innan jag och Matt flög "hem" till Townsville spenderade vi några dagar i Melbourne, men innan jag kom dit hann jag med några dagar i Sollentuna.


image description
Då blev det härlig sommarmiddag med finaste "Kyrktjejerna" Kul att vi lyckas dra ihop en träff minst en gång om året iallafall! :)

På flyget till Doha, där jag mellanlandade på väg till Melbourne hittade jag min kompis Danilo (eller hittade han mig?)..helt plötsligt hade jag honom i knät där jag satt och läste i min egen värld.. Men kul var det att få catcha upp med min gamla bästis :)





image description

I Melbourne hängde jag med Matts syrror inne i stan, de tog mig på fin sight seeing och mysig lunch på piren!
image description
Sarah, Lauren och Jag

image description
Fin utsikt över stan

Häromdagen var det dags för tandläkaren igen, nästa visdomstand behövdes ut.. Så nu har jag ont i munnen, men svullnaden har äntligen gått ner, har sett ut som en hamster de senaste dagarna. En drogad hamster för jag fick såna starka värktabletter!

image description

Men, jag och Matt har firat ett år också, så jag kan ju inte klaga när man blir servad glass, chokladpannkakor och blommor..
image description

Det är dags att sova nu för att bli av med värken så jag kan plugga hårt imorgon inför tentan som handlar om exotiska djur

Simma lugnt

Andrea

Kommentarer
Postat av: Taina

Hej Andrea!



Jag är lite nyfiken på hur du hamnade i Australien för att plugga till veterinär. Har en dotter som så gärna vill bli just veterinär men det är ju så svårt att komma in på. Vore kul om du kunde skriva en rad eller två om detta.



mvh

Taina



[email protected]

2012-08-15 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0