Glad Midsommar!

Hej! Nu sitter jag i London efter en rolig och skön vecka hemma i Sverige!
Jag började helgen med att hänga med familjen, sen blev det pizza (äntligen svensk pizza med BEA!!) med fint sällskap av Helena



Sen hängde vid med Johanna och hennes fina dotter Stella!





På söndagen åkte vi till Ludvika och överaskade mormor! Plus att pappa och morbror Michael skulle cykla BärkeTrampet



Jag och Missy (mamma å mormor oxå såklart) var glada supportrar



Under veckan har jag jobbat på Väsby Djursjukhus igen! Här är jag och en liten vovve som behövde behandlas mot sin tandsten..



Sen har det ju vart midsommar! Det firade jag först med mamma å pappa hemma, sen träffade jag Frida och Sebbe plus lite fler folk inne i stan, där vi mös i Vitabergsparken med midsommarstång och iallafall lite dans. Sen vidare till Steffie där vi käkade tårta och lekte lekar!



Mys med pappa i solen medan jag dricker en cider och fixar midsommarblommor





GLAD MIDSOMMAR! Vi hörs från Houston!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0