Hej hej hej hej!

Dags för en update!!

Jag och Matt åkte på en fin tur förra helgen längs Ross River som går igenom Townsville. Eller, vi åkte på en tur på dammen.


Det var en överaskning för Matt, men han verkade ju gla!


Vackert va?



Det va roligt!!


Fint va!

På Anzac day var vi på fest hos Nell och Shaun, dom jag brukade bo med. Temat var ölprovning. Alla fick ta med öl, jag skulle tagit Svensk öl.. men det finns ingen svensk öl här.. Så det fick bli Carlsbergs, nära nog väl? Alla undrade varför jag inte köpta Holländsk öl istället eftersom det är nära.... Jag log bara och tänkte att dom kan nog inte Europas karta så väl..


Shaun med ölbrickan


Det är svårt att gissa... jag vann INTE


Vi hade en mysig kväll framför elden med god mat, öl och marshmallows!

Sen till den stora nyheten i denna blogg! Mina småkusiner kom till stan!! Ebba och Moa har rest längs kusten i Australien, med Ebbas andra hälft Jesper och deras polare Linnea. Jag tog med dom ut på en kväll på stan!




Kusinerna!

Ajuste, det finns en film på youtube ni kan titta på, där ni får se Daniel och hans arbete med getterna, det jag hjälper han med!! Så det han gör i filmen, det är det jag gör!

http://www.youtube.com/watch?v=nKfZxw4C4hQ

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!

Jag har läst din blogg ett tag och tycker att det är kul att följa dina veterinärstudier i Aussie. Men jag undrar, är det inte väldigt dyrt att studera i Australien? Och svårt att komma in?

Är det en bra skola du går på? :)



Tack /Lovisa

2012-05-04 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0