hej nu var det verkligen dags...

for en uppdatering!
 
Sen sist (typ en manad, forlat forlat) har det hant massa saker!
 
Vi har varit pa veterinarskolans bal!
 
jag vet inte riktigt vad jag gor med handen, fotografen tog ett kort mitt i en rorelse haha!
 
Hela ganget vid vart bord
 
Jag och EllenMay!
Alla tjejerna!
 
Dagen efter blev det chill vid floden och lite fiske
Haromkvallen var vi pa Night Markets nere i stan med Amanda och Dean. Lite suddig bild men vi at iallafall sockervadd, lekte med djuren pa Petting Zoot. Kul kvall :)
 
Min kompis Kristie ska ha barn snart, sa vi var pa hennes Baby Shower!!
 
Jag fick paket hemifan (inga bebissaker, det ar ju tur det!)
 
Men efter allt det godiset fick jag trana...
Body Pump klockan 7 pa morgonen..jattekul
 
Snygg och svettig!!
 
Jag och Matt akte pa en dagsutflykt haromveckan, vi hittade en liten isolerad strand dar vi kunde bada och Matt kunde fixa!!
 
 

Ja, och jag har ju blivit kulturell ocksa! Amelia drog med mig pa teater.. Shakespear Under the Stars.. wooho...not. haha Jo men det var kul, men nastan 4 timmar av gammal traditionell engelska.. blev ju som ett nytt andrasprak.. men men, nu har man gjort det ocksa! :)
 
 

Vad galler skolan sa har det varit fullt os!! Vi har lart oss om Neurologi i bade sma och stora djur. Vi hade en praktisk lektion med hastar..
Har kollar Annabell om hasten har normal funktion i bakbenen. Hasten ska halla balansen nar hon gar och blir dragen i svansen.
Amanda och Annabell och fina hasten! :)
 
Vi hade stor tenta ocksa for 10 dagar sen.. mycket plugg blev det!
 
I helgen forra veckan kom Matts syster Sarah hit! Vi gjorde massa roligt!!
 
At god tea- lunch uppe i bergen
 
Uppe i bergen var det fin utsikt!
 
 
 Sarah och Matt hjalpte mig med djuren! Fina va?
 
 
Vi tog oss aven upp pa Castle Hill och tittade pa fina utsikten!
 
Vi spenderade en dag pa Maggie Island med sol och bad pa stranden!
 
 
OCH Nu har jag antligen iallafall nagra kort pa vart fina lilla hus!!
                           
 
 
Jahapp... har far ni en liten bild pa mig och en av vara marsvinsungar som foddes forra veckan!!! GULLE!!
 
 
 
 
 
Nu ska jag plugga vidare, praktisk operationstenta imorrn.. nervigt.
 
KRAM!!
A
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Guuud vad roligt du verkar ha! Jag vill göra exakt samma sak så därför undrar jag, finansieringen? Jag såg att du hade skrivit att du fick pengar av CSN, men ändå? Det borde fortfarande bli ett stort studielån, hur mycket pengar snackar vi om - eller täcker ditt jobb en hel del? Andra frågan, och den viktigaste - hur kom du in? Vilka betyg hade du? Jag har cirka 18.0 i gymnasiebetyg och ska göra högskoleprovet, antar att jag får lägre där (men man kan alltid höja sig). Vad är det för standard? Jag vill så gärna komma in. Avgör meriter och personlighet kanske? Ha det bra :)

2012-10-11 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0