Hej hej

jag vet att jag lovade en uppdatering med bilder fran nya lyan, men det har inte blivit av an. Daremot har vi firat Amandas pojkvans 30arsdag med kalas!
 
 
 
 
 
Sen har vi hangt lite i stan, borjar ju bli varmt och skont. I fredags blev det lunch vid stranden :)
 
Matt och andra killar fran klassen spelar fotboll, sa vi var och hejade pa. Det gar ganska daligt for dom, men det behover man ju inte saga pa engelska :) Go GO GO!!
 
 
 
 
Pa skolan har vi fatt get bebisar!! Alltsa dom ar sa sota sa man dor!
 
 
 




A

Annars hander det inte sa mycket, sitter i skolan mest hela dagarna. Men, vi har roliga planer till helgen, update efter det :)

KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!
Vad jag är avundsjuk på dig som pluggar till veterinär i Australien!

Jag undrar om du skulle kunna berätta hur pancreas mikroskopiska anatomi ser ut. Har försökt hitta info om detta men hittar inget.

2012-09-07 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0