England!

Hej Hej!
 
Nu har fyra veckor snabbt gatt forbi som jag och Matt har varit i England, bada pa tva olika hastsjukhus.
 
Men forst fick vi sight seea i London
 
Flight take off!
 
Picadelly Circus
Hopn On Hop Off buss!
 
Pimms! Englands goda drink!
 
Big Ben, London Eye, House of Parliament
 
Turist turist turist
 
Vi akte cykeltaxi!
 
Sen bar det av till Newmarket- The Capital of House Racing!
 
Valkomstshasten nar man kor in till Newmarket
 
Vi korde till Cambridge pa helgen... inte bara vi pa vagen! haha
 
King's College- del av Cambridge University
 
Kul med cykeltur!
 
Kul dag i Cambridge!
 
Sa jag har spenderat fyra veckor i Newmarket pa Newmarket Equine Hospital. Hart slit men ganska roligt iaf!
 
Fin telefonkiosk!
 
Mitt praktikfoto
 
Bast i Europa pa hastkirurgi havdas det
 
Har scannar vi en hasts hela kropp..

En hast med penisproblem- vem far kora sjukgymnastiken? Jo studenten!
Fint fol som var frisk, mamma var lite dalig, men tillfrisknande snabbt :)
 
Stallarna
 
Jag var i operationssalen i en vecka
 
Jag och en patient
 
 
Sen blev det hem for en natt i Sollentuna innan det tog av till Melbourne! Update darifran snart!
 
KRAM
Andrea
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0